Aleksandar Čavlek

Rojen je bil leta 1962 v Beogradu. Diplomiral je na tamkajšnji fakulteti za elektrotehniko in v letih 1988–1990 delal na znani beograjski radijski postaji Studio B. Od leta 1992 do 1994 je delal kot tehnik za razsvetljavo v Zagrebškem gledališču mladih, kjer se je leta 1994 stalno zaposlil na istem delovnem mestu, od leta 2000 pa je vodja tamkajšnje službe za odrsko razsvetljavo. Poleg delovanja v matični hiši je gledališko luč oblikoval za številne predstave na Hrvaškem in po svetu.
S Hrvaškim narodnim gledališčem v Zagrebu je sodeloval pri predstavah Adagio (2011), Ana Karenina (2014), Bella figura (2015), Bajadera (2015), Ženska pisava (Ženski rukopis, 2014), Temni pejsaži – Bolero (Tamni pejzaži – Bolero, 2016), Ženska (Žena, 2016), Ljudje iz voska (Ljudi od voska, 2016), Kdor poje, zlo ne misli (Tko pjeva zlo ne misli, 2017), Apoksiomen (2017), Gospoda Glembajevi (2017), Kralj Lear (2018), Mačka na vroči pločevinasti strehi (2018), Smrt v Benetkah (2018). S Hrvaškim narodnim gledališčem v Splitu je sodeloval pri operi Carmen (2010), s Hrvaškim narodnim gledališčem v Varaždinu pa pri predstavi Tramvaj Poželenje (2019). Na Dubrovniških poletnih igrah je oblikoval luč pri predstavah Glasovi s planin (2008), Michelangelo (2018), Hamlet (2019) in Nevarna razmerja (produkcija SNG Maribor, 2014). Z Zagrebškim plesnim ansamblom je sodeloval pri predstavah Interface (2010), Anything (2013), Rekviem na Z (2014), s Studiem za sodobni ples v Zagrebu pri plesnih predstavah Zgodovina gledanja (Povijest gledanja, 2010), Nastop (Nastup, 2010), Spin (2011), Gib-alec (Pokret-ač, 2014). Za Satirično gledališče Kerempuh je oblikoval luč pri predstavi Made in Hrvaška (Made in Hrvatska, 2015). Sodeloval je tudi z Latvijsko narodno opero v Rigi pri baletni predstavi Šeherezada in njene zgodbe (2016). V SNG Drama Ljubljana je oblikoval luč pri predstavi Ali: Fear Eats Your Soul (2019). Za svoje delo je leta 2008 na festivalu hrvaške drame Marulićevi dnevi prejel nagrado za oblikovanje svetlobe. Aleksandar Čavlek je član Hrvaškega združenja likovnih umetnikov uporabnih umetnosti ULUPUH. Sodeloval je tudi pri postavitvi baleta Veliki Gatsby na našem odru.