Alessandro Camera
Italijanski scenograf Alessandro Camera je študiral na Akademiji lepih umetnosti Brera (Accademia di belle arti di Brera) v Milanu. Kmalu je začel ustvarjati operne scenografije po vsem svetu: v milanski Scali, Operi v San Franciscu, v gledališčih La Fenice v Benetkah, Teatro Massimo v Palermu, San Carlo v Neaplju, Teatro Comunale v Bologni, v Thèatre du Capitole Toulouse, Suntory Hall v Tokiu pa tudi v opernih gledališčih v Helsinkih, Lozani, Budimpešti, Monte Carlu, Oviedu, Pragi, Seulu, Muscatu, Oslu, Vilni, Atenah in v mnogih drugih. Oblikoval je scenografije za produkcije, kot so Attila, Sicilijanske večernice, Nabucco, Plašč, Razbojniki, Sestra Angelika, Gianni Schicchi, Luisa Miller, Kralj iz Lahoreja, Capuleti in Montegi, Falstaff, Rigoletto, La traviata, Manon, Pikova dama, Carmen, Faust, Figarova svatba, Don Giovanni, Così fan tutte in Kavalir z rožo. Izdelal je tudi vrsto scenografij za dramsko gledališče, na primer za Brechtovo Galilejevo življenje, Ibsenove Stebre družbe, Pirandellove drameTutto per bene, Šest oseb išče avtorja in Človek s cvetom v ustih, Molièrovo igro Namišljeni bolnik, Evripidovo Medejo in Sofoklejevo Elektro. Ustvaril je tudi scenografije za muzikale, kot so Sweet Charity, Cabaret in Flashdance. Sodeloval je s številnimi uglednimi režiserji in koreografi, med njimi so Gilbert Deflo, Gabriele Lavia, Henning Brockhaus, Arnaud Bernard, Gianni Santucci in Renato Zanella. Za svoje ustvarjalno delo je prejel vrsto nagrad.