Leo Mujić

Ugledni koreograf, pedagog in plesalec je bil rojen 6. septembra 1975. Po končani baletni šoli v Beogradu se je izpopolnjeval v baletni šoli slovitega francoskega koreografa Mauricea Béjarta École-Atelier Rudra Béjart v Lozani. K sodelovanju ga vabijo številna baletna gledališča po svetu, tako so doslej njegove koreografske stvaritve med drugim izvedli na odrih Državnega baleta v Berlinu, Akademije za glasbo in ples v Zürichu, Pariške narodne opere (solo za Aurélie Dupont). Predstavil se je tudi v Massachusettsu, kjer je posebej za plesni festival Jacob’s Pillow na glasbo J. S. Bacha ustvaril balet Change Me. Za Državno gledališče v Augsburgu je na glasbo J. S. Bacha in Paula Hindemitha koreografiral celovečerni balet Traumgekrönt, ki ga je navdihnila poezija Rainerja Marie Rilkeja, ter celovečerno operno-baletno predstavo Orpheus – Saitenschlag na glasbo Georga Philippa Telemanna, Dietericha Buxtehuda in Leopolda Hurta. Na oder tokijskega Narodnega gledališča Noh je s prvaki Novega narodnega gledališča postavil neodvisni baletni projekt, za Tokijski mestni balet pa je ustvaril balet na glasbo Antonija Vivaldija. Za Narodno gledališče v Pécsu je na glasbo J. S. Bacha ustvaril balet Change Bach, za Narodno gledališče v Győru pa balet Glass House na glasbo Roberta Schumanna in Philipa Glassa. V Hrvaškem narodnem gledališču Ivana pl. Zajca na Reki je zaživel njegov avtorski projekt Pour homme et femme/Za muškarca i ženu na glasbo J. S. Bacha, celovečerni balet Šeherezada in njene zgodbe Nikolaja Rimskega - Korsakova ter balet Sen kresne noči na glasbo več avtorjev. V sodelovanju s koreografko Valentino Turcu je na Dubrovniških poletnih igrah v koprodukciji med SNG Maribor in Festivalom Ljubljana na glasbo baročnih skladateljev in po slavni književni uspešnici Choderlosa de Laclosa ustvaril avtorski projekt Nevarna razmerja. Koreografa sta ponovno sodelovala v Latvijski narodni operi in baletu, kjer sta zasnovala balet Romeo in Julija Sergeja Prokofjeva. V istem gledališču je Mujić na oder postavil še balet Šeherezada in njene zgodbe. V Berlinu se je s svojo koreografijo predstavil na velikem odrskem dogodku Vivid ̶ Slavljenje življenja v produkciji berlinskega varietejskega gledališča Friedrichstadt Palast, tam je ustvaril tudi predstavo Falling in Love v sodelovanju s slavnim modnim oblikovalcem Jeanom Paulom Gaultierjem. V gledališču Teatro Massimo v Palermu je luč sveta ugledal njegov balet Carmen. Pri snovanju predstave Soneti je sodeloval s plesno skupino cenjenega beograjskega gledališkega festivala Bitef.
Kot režiser in koreograf se je preizkusil z muzikalom Lepotica in zver v produkciji zagrebškega gledališča Komedija, kjer je koreografiral tudi opereti Grofica Marica in Kneginja čardaša ter muzikal Jesus Christ Superstar. Njegov balet Ana Karenina je zaživel tudi na odru Narodnega gledališča v Sofiji. Kot koreograf je sodeloval tudi z gledališči Kerempuh, Vidra, Mestnim gledališčem mladih (GKM) v Splitu, Hrvaškim narodnim gledališčem v Mostarju in drugimi.
Balet Hamlet je ustvaril leta 2023 za Hrvaško narodno gledališče v Zagrebu. Pred tem je za zagrebški baletni ansambel koreografiral krajše avtorsko baletno delo Idi vidi na glasbo J. S. Bacha, praznovanje 150. sezone Hrvaškega narodnega gledališča v Zagrebu je obeležil z baletom Tišina mog šuma na glasbo Anite Andreis, ki so ga navdihnili stihi Dobriše Cesarića. Na glasbo P. I. Čajkovskega je koreografiral in režiral baletno uspešnico Ana Karenina po romanu L. N. Tolstoja, ki je navdušila tako strokovno kot laično občinstvo, gostovala na vseh večjih hrvaških odrih in na tujem ter požela lepo število strokovnih nagrad. Med slednjimi velja še posebej omeniti nagrado hrvaškega gledališča za najboljšo koreografsko stvaritev. V Zagrebu je koreografiral in režiral tudi balet Gospoda Glembajevi po literarni predlogi Miroslava Krleže, zanj je izbral glasbo Ludwiga van Beethovna in Sergeja Rahmaninova. Tudi za to predstavo je prejel nagrado hrvaškega gledališča. Na glasbo več avtorjev je v Zagrebu koreografiral in režiral še neoromantični balet Prevzetnost in pristranost po istoimenskem romanu Jane Austin. Tudi zanj je prejel nagrado hrvaškega gledališča za najboljšo predstavo in koreografijo. Za zagrebški oder je koreografiral tudi opero Čarobna piščal in opereto Netopir. V izvedbi baletnega ansambla SNG Opera in balet Ljubljana je zaživela njegova baletna enodejanka o Čajkovskem Osamljeni poet ter baletna uspešnica Veliki Gatsby po priljubljenem romanu Francisa Scotta Fitzgeralda in na glasbo ameriških skladateljev, ki jo je pozneje postavil tudi na odru Hrvaškega narodnega gledališča v Splitu.