Jaro Ješe
Jaro Ješe je zaključil študij arhitekture v Ljubljani. Poleg arhitekture in oblikovanja se navdušuje nad glasbo, kar je pomembno vplivalo na odločitev, da poskusi oblikovati tudi »prostor glasbe«, to pa ga vodi tudi v raziskovanje odra in uprizoritvene umetnosti. V zadnjih letih je ustvaril podobo več opernih predstav, kot so Adésova opera Powder her face, Svatba Ane Sokolović, Bernsteinov Kandid, Kingova Snežna kraljica, Martinůjeva Ženitev, Nymanova opera Mož, ki je zamenjal ženo za klobuk in druge. Pomemben del njegovega dela so tudi prve izvedbe Hiše usmiljenja in Ade Tomaža Sveteta, komornih del Zora in čriček ter Božji delec Pavla Mihelčiča, ter mladinske opere Damjana Močnika Všeč si mi, pa tudi Deseti brat Aleša Makovca in Pod svobodnim soncem Toma Kobeta. V Italiji so uprizorili opereti Sisi in Vesela vdova, ter muzikale kot so Gigi, ter Kiss Me Kate, v Ljubljani pa novi muzikal Kresna noč Janeza Dovča, v Novem mestu pa Straussovega Netopirja. Ustvarja tudi predstave za otroke, kot so Veveriček posebne sorte Iztoka Kocena, Gal v galeriji in Kraljestvo glasbe Tadeje Vulc, Iz trebuha Anakonde Bojana Glavine, Menottijev Deček, ki je prehitro rasel, Kropivškov Afriški živalski raj, Krasov Brundibar, Bavdkov Gospod in hruške, Burryjev Hobit, ter Šivičeva Kaznovana radovednost. Na odru SNG Opera in balet Ljubljana je pod režijskim vodstvom Eve Hribernik oblikoval postavitev štirih mini-oper 2023 v produkciji Akademije za glasbo Univerze v Ljubljani.