Mateja Benedetti
Diplomirala je iz oblikovanja tekstilij in oblačil na Naravoslovno-tehniški fakulteti v Ljubljani, izpopolnjevala pa se je na Akademiji za umetnost v Utrechtu. Prejela je številne mednarodne nagrade; svoja dela je predstavila v prostorih sedeža UNESCO v New Yorku ter v razstavnih galerijah Felissimo Design House in Carrousel du Louvre v Parizu ter na modnih sejmih v Hongkongu in Amsterdamu. Že zelo zgodaj je začela sodelovati z režiserji in koreografi (z M. Pograjcem, N. Zavišićem, B. Luno, V. Tauferjem, B. Potočanom, M. Bulcem, J. Novakom, A. Jusom, skupino Beton Ltd, L. Bizovičarjem, L. Dedovićem, J. Jamnikom) v različnih slovenskih gledališčih, Narodnem gledališču v Beogradu, Otroškem gledališču Branka Mihaljevića v Osijeku in Črnogorskem narodnem gledališču. Z Manfredom Schweigkoflerjem sodelujeta od leta 2012, ko sta oblikovala postavitev opere Kralj Kandaules A. Zemlinskega v gledališču Massimo v Palermu. Ponovno sta sodelovala leto pozneje pri Dvořakovi Rusalki v neapeljskem gledališču San Carlo, Verdijevih operah Traviata v Državnem gledališču v Cottbusu (2014), Otello v Cankarjevem domu (2016) ter pri Ksenija/Carmina Burana v ljubljanski Operi SNG (2017).