Pascal Mérat
Pascal Mérat si je vidnejše izkušnje z gledališko umetnostjo pridobil kot tehnični direktor in oblikovalec luči Théâtre du Silence, nato pa je deloval kot oblikovalec luči v pariškem Théâtre desBouffes du Nord pod vodstvom angleškega režiserja in gledališčnika Petra Brooka. Tam je oblikoval luč za predstave La Tragédie de Carmen, Mahabharata in Le Récit de la servante Zerline (Zgodba služabnice Zerline). Slednjo je soustvaril z režiserjem Klausom Michaelom Grüberjem in s slovito vsestransko gledališko umetnico, igralko, scenaristko in režiserko Jeanne Moreau. Pod vodstvom španskega režiserja Lluísa Pasquala je deloval pri Comédie-Française, v pariškem Odéon-Théâtre de l'Europe in v številnih opernih gledališčih: v pariškem Théâtre du Châtelet, milanski Scali, v Lizboni, Bilbau, Sevilli, Madridu, Torinu, Amsterdamu, Lillu, Marseillu in Lyonu. Med drugim je ustvaril svetlobno podobo za opere Don Giovanni (Sao Paulo, Versailles), Cavalleria rusticana (Sao Paulo), Don Pasquale (Madrid), Il prigioniero (Barcelona), balete Fall River Legend (Opéra National de Paris), Romeo in Julija (Riga) ter za gledališki predstavi Kralj Lear (Barcelona) in Iliada (Ljubljana). Redno gostuje na domačih odrih, kjer soustvarja operne, dramske in plesne predstave. V SNG Opera in balet Ljubljana je sodeloval pri predstavah Ljubezen kapital, Črne maske, Gorenjski slavček, Orfej v peklu, Madama Butterfly in Samorog. Leta 2020 je predstava Doña Francisquita, ki jo je kot oblikovalec svetlobe soustvaril v Španiji, prejela nagrado Premio Max za najboljšo glasbeno oziroma operno predstavo. Pred kratkim je sodeloval z Barbaro Hannigan v Aixu-en-Provence in Hamburgu, v kratkem pa bo ustvarjal v Madridu in milanski Scali.