Philippe Miesch
Po študiju arhitekture na Nacionalni šoli za arhitekturo v Strasbourgu (ENSAS) ter študiju scenografije v šoli Nacionalnega gledališča v istem mestu (TNS) je postal štipendist Medičejske vile (Villa Medici) oziroma Francoske akademije v Rimu, kjer se je posvečal ustvarjanju na področju baročne opere. Od takrat ustvarja scenografije za dramske in operne predstave ter številne instalacije za različna razstavna središča. Sodeloval je pri odrski uprizoritvi dveh dram Érica-Emmanuela Schmitta: Frédérick ou Le boulevard du crime (Frédérick ali bulvar kriminala) v režiji Torstena Fischerja v kölnskem gledališču ter Between Worlds (Med svetovi), ki je bila uprizorjena v gledališču Téâtre Marigny v Parizu in za katero je bil nominiran za Molièrovo nagrado. Ustvaril je scenografijo za predstavo Jeanne Moreau Un trait de l’esprit (Preblisk duhovitosti) in za predstavo Jacquesa Webra Cyrano de Bergerac. Sodeloval je z Günterjem Krämerjem v gledališču Theater in der Josefstadt na Dunaju ter z Nado Strancar ob ponovnem odprtju gledališča Théâtre National Populaire (Villeurbanne, Francija). Poleg dela v dramskem gledališču ustvarja tudi scenografije za operne predstave. Sodeloval je pri produkcijah Čarobne piščali v Operi v Marseillu, Figarove svatbe v Nancyju in Rennesu, Posvetnih kantat v Nacionalni operi v Strasbourgu, Zgodbe o vojaku, Komedije na mostu in Izbirčne ženske (La capricciosa corretta) v Lozani, Ifigenije na Tavridi, Così fan tutte ter Fausta v Bordeauxu, Hoffmannovih pripovedk v Angers-Nantes Opéra. Podpisal se je tudi pod scenografijo in kostumografijo za opero Otrok in uroki v produkciji Nacionalne opere v Parizu, madridskega Kraljevega gledališča, gledališča Arriaga v Bilbau ter oper Don Pasquale, Evgenij Onjegin, Peter Grimes, Pogovori karmeličank, Hoffmannove pripovedke, Don Giovanni in Doktor Faust v Spodnjesaškem državnem gledališču (Theater für Niedersachsen) v Nemčiji. Ustvaril je tudi nekaj scenografij za baletne predstave, med njimi za baleta Don Kihot in Romeo in Julija v koreografiji Charlesa Juda v Velikem gledališču v Bordeauxu. S Frankom Van Laeckejem je kot scenograf sodeloval pri naših uprizoritvah Katje Kabanove, Lucije Lammermoorske in Device Orleanske ter pri predstavah Peter Grimes, Carmen in Don Pasquale ter Hamlet v Angers-Nantes Opéra. Jeseni 2019 je sodeloval pri produkciji Tosce na odprtem prizorišču v Parizu v režiji Agnès Jaoui.