Štefica Grasselli

Profesionalna pot sopranistke Štefice Grasselli se je začela že med študijem na Akademiji za glasbo v Ljubljani, kjer je diplomirala in magistrirala v razredu prof. Pie Brodnik. Ob koncu študija je prejela diplomo s posebno pohvalo (diploma summa cum laude) in študentsko Prešernovo nagrado Akademije za glasbo za koncertne in operne uspehe.
Sodelovala je s številnimi dirigenti (Igor Švara, Simon Dvoršak, Marko Vatovec, Aleksandar Spasić, Egon Mihajlović, Marko Hribernik, Simon Krečič, Jaroslav Kyzlink, Loris Voltolini, Živa Ploj Peršuh, Mojca Lavrenčič, David Švec, Roberto Gianola, Mate Bekavac, Ayrton Desimpelaere, Aleksandar Marković, Marco Guidarini, Philipp von Steinaecker) in režiserji (Detlef Soelter, Yulia Roschina, Rocc, Frédérique Lombart, Diego de Brea, Matjaž Farič, Aleksandar Popovski, Jiří Nekvasil, Frank Van Laecke, Krešimir Dolenčić, Marin Blažević, Emanuele Gamba, Eva Hribernik, Luis Ernesto Doñas, Alessio Pizzech).
Nastopila je na številnih koncertih. Velik uspeh je požela z nastopi v Monteverdijevih Večernicah blažene Device (Vespro della Beata Vergine) v Ljubljani in Berlinu ter v Charpentierovem motetu Te Deum v Ljubljani. Z Baročnim orkestrom Akademije za glasbo in baletnimi plesalci SNG Maribor (v koreografiji Edwarda Cluga) se je predstavila v Pergolesijevem delu Stabat Mater (2014/2015). Pod okriljem Glasbene mladine je nastopila s solističnima recitaloma v Križankah in Slovenski filharmoniji. Nastopila je na spominskem koncertu Glasbene matice, posvečenem skladatelju Samu Vremšaku, kjer je izvedla njegov ciklus Osem pesmi iz ciganske poezije za sopran in klavir. Na 32. Slovenskih glasbenih dnevih je z godalnim kvartetom Tartini izvedla dela Slavka Osterca in Marija Kogoja v priredbi Alojza Srebotnjaka, na koncertu v okviru 69. Festivala Ljubljana pa je pod umetniškim vodstvom Mateta Bekavca nastopila v Snu kresne noči Felixa Mendelssohna Bartholdyja.
Nastopila je tudi v številnih opernih in oratorijskih produkcijah v Sloveniji, Italiji, Nemčiji, Srbiji, Makedoniji, Črni gori in na Hrvaškem. Kot članica Slovenskega komornega glasbenega gledališča je nastopila v vlogah Zelmire v Gluckovi operi Ogoljufani sodnik, markize Lucinde v Piccinnijevi komični operi Nikogaršnja hči (La cecchina) in Milice v operi Ane Sokolovič Svatba. Italijanski skladatelj Davide Antonio Pio jo je povabil k sodelovanju pri postavitvi krstne izvedbe njegove avtorske opere La Karneroika, v kateri je nastopila z vlogo Tračanke (Donna di Trachis) v Ljubljani in Padovi.
V SNG Opera in balet Ljubljana je debitirala leta 2012 kot Musica v Monteverdijevi operi Orfej. Leta 2014 je bila izbrana v operni studio SNG Opera in balet Ljubljana ter v sezoni 2014/2015 nastopila z vlogo Kraljične v Šavlijevi operi Pastir. Od tedaj je ustvarila številne operne vloge: Suzano v Mozartovi Figarovi svatbi, Ano Frank v Fridovi monooperi Dnevnik Ane Frank, Clorindo v Rossinijevi Pepelki, Frasquito v Bizetovi Carmen, Minervo v Offenbachovi opereti Orfej v peklu, Zerlino v Mozartovem Don Giovanniju, Felicijo v Glassovi operi Lepotica in zver, Esmeraldo v Smetanovi Prodani nevesti, Olimpijo v Offenbahovi operi Hoffmannove pripovedke, drugo damo v Mozartovi Čarobni piščali, Julijo v Bellinnijevi operi Capuleti in Montegi, Giannetto v Donizettijevem Ljubezenskem napoju, Najado v Straussovi Ariadni na Naksosu, Elviro v Rossinijevi Italijanki v Alžiru, Miško Julijo v Ajdičevi operi Miši v operni hiši, Sophie v Massenetovi operi Werther in Despino v Mozartovi Cosí fan tutte.